آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم ترفندهای شستشوی خودرو با کمترین آب و صرف زمان محدود یک هشدار مهم به زنان گیاهخوار راه‌اندازی «دادگاه صلح» در خراسان رضوی
سرخط خبرها

کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۳۰۲
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳)
سرکلانتر غرب پلیس مشهد گفت: با تلاش ماموران کلانتری هفت تیر ۲ متهم به ۲۲ فقره سرقت در غرب شهر مشهد دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ مصطفی صادقی در خصوص کشف سرقت در غرب مشهد اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی محدوده بلوار هفت تیر، دانش آموز و دانشجو، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری هفت تیر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری هفت تیر با بررسی دوربین‌های مداربسته همان محدوده یکی از متهمان را که از افراد سابقه‌دار است شناسایی و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات سرانجام محل اختفای متهمان را در محدوده شهرک غرب مشهد شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.



سرهنگ صادقی گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و ضمن دستگیری متهم در بازرسی از محل اختفایش تعداد زیادی لوازم مسروقه شامل؛ ظروف آشپزخانه، چادر مسافرتی، موتور کولر و پمپ آب و دیگر لوازم خرده ریزه کشف کردند.

سرکلانتر غرب پلیس مشهد تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۲۲ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی فاقد نگهبان با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری همدست متهم، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->